Portál
Energie24

Vyřešte vše důležité
ke svým energiím
online

Registrovat se Přihlásit se

Vyřešte vše důležité ke svým energiím online, zaregistrujte se na našem portálu.
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat

Stačí se přihlásit do Energie24 a hned víte vše o své spotřebě.

Co všechno s Energií24 zvládnete?

Vše online

Podíváte se, kdy vám končí smlouva, jestli máte zafixovanou cenu a kolik platíte za energie. Do portálu vám navíc posíláme důležité informace, které by vás mohly zajímat.

Platby a zálohy

Máte přehled o svých platbách a zálohách a vše můžete zaplatit on-line. Výši záloh si navíc můžete nastavit podle sebe. A díky odhadu vyúčtování budete vědět, jestli vás čeká přeplatek nebo nedoplatek.

Změny snadno a rychle

S přehledem si změníte zálohu, aktualizujete kontaktní a platební údaje nebo nahlásíte samoodečet. V Energii24 vše vyřešíte online, například si nastavíte upozornění na změny času nízkého tarifu.

Fotovoltaika pod kontrolou

Pokud máte solární elektrárnu od E.ONu, najdete tu detailní informace o výrobě a využití vaší elektřiny.

Jak na registraci?

Mějte své energie pod kontrolou

Registrace do portálu Energie24 je hotová raz dva. Ještě dnes tak můžete řešit své energie online, třeba z pohodlí domova.

Registrace do portálu zdarma

Každý druhý zákazník má díky Energii24 své energie pod palcem. Zkuste i naší mobilní aplikaci

Co o nás říkají
naši zákazníci

Co vás často zajímá

Služba Energie24 se bude hodit všem zákazníkům, kteří od nás odebírají elektřinu nebo plyn. Je to šikovný pomocník pro všechny domácnosti a pro podnikatele, kteří využívají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

Zabere to jen chvilku. Nejdřív vyplníte registrační formulář a vytvoříte si profil.

Obratem vám pošleme potvrzovací e-mail s odkazem na přihlášení do služby Energie24. Kliknutím na tento odkaz dokončíte úvodní registraci.

Napište nám na energie24@eon.cz  a my se na to podíváme. V e-mailu uveďte jméno a příjmení, pod kterým jste se registrovali. Pro jistotu nám ještě jednou napište e-mailovou adresu, na kterou máme potvrzení o registraci poslat.
Ano, heslo můžete měnit po přihlášení do portálu.

Můžete si ho obnovit pomocí tohoto formuláře.

K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najdete na fakturách za elektřinu nebo plyn. Jde o zákaznické číslo a EAN nebo EIC kód.

Pokud od nás odebíráte elektřinu nebo plyn na více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby.

Nebudete. Služba je pro všechny zákazníky E.ONu zdarma.
Napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme. Nezapomeňte uvést kódy EAN nebo EIC svých odběrných míst, která v portálu nebo mobilní aplikaci nevidíte.
Napište nám na info@eon.cz

a vysvětlete, s čím konkrétně máte problém. Rádi vám s tím pomůžeme.

Pokud máte s Energií24 problémy, napište nám na info@eon.cz. Rádi vám pomůžeme.