Úmrtí zákazníka
![Jak bude přepis v případě úmrtí a dědictví probíhat?](https://saeceweb01qas2blobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/domacnosti/care/__variants/gettyimages-835589718$480-252-1x$.jpg?guid=25427192-a695-4a37-a79d-ef4d0d14f5de&last-modified=637571197882910825)
Jak bude přepis nebo ukončení odběru po úmrtí probíhat? S obojím vám samozřejmě pomůžeme, protože není možné odebírat energie na jméno zemřelého.
Po úmrtí zákazníka máte dvě možnosti:
- Pokud chcete na odběrném místě zachovat dodávku elektřiny od E.ONu, můžete odběrné místo přepsat na nového zákazníka.
- Pokud na odběrném místě prozatím nikdo dodávku potřebovat nebude, může za předešlého uživatele ukončit smlouvu osoba, která prokáže úmrtí zákazníka.
Přepis nebo ukončení smlouvy můžete řešit, i když zatím neproběhlo nebo není dokončeno dědické řízení. Přepis na jinou osobu nebo ukončení dodávky je opravdu nezbytné. Není možné odebírat energie na jméno zemřelého.
Odpovědi na otázky spojené s přeplatkem po úmrtí najdete na stránce Vyplacení přeplatku po úmrtí.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
S přepisem vám
pomůžeme
![](https://saeceweb01qas2blobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/fotobanka/eon_fotky_komplet2/__variants/e-(7)$480-252-1x$.jpg?guid=1349370a-caaf-4b99-a22d-3f2b3f7ea9c4&last-modified=637504675836357737)